woensdag 4 januari 2012

Restauratieatelier weer op Curacao, Januari 2012

my tiny studio
Alweer een hele week op het eiland, en al volop aan het werk. De eerste dagen haalde ik samen met Thamara mijn agent de schilderijen bij de klanten op. Het kleine atelier was in 'no time' ingericht. De zitbank werd eruitgehaald en een werktafel kwam ervoor in de plaats. Alles past maar net.  Deze keer heb ik een andere plek moeten kiezen, wat niet mee valt in deze drukke toeristische periode. We zitten nu meer richting het westen. Het eiland is prachtig groen omdat het al langdurig regent. Overal groeit gras, en zijn er prachtige bloemen. Veel water en dus helaas ook veel muggen. Ik sta vroeg op voordat het licht wordt, neem een ontbijt en als het om 7 uur licht is ga ik aan het werk. Soms gaan Ralph en Janneke alleen naar het strand maar als ze in de namiddag gaan ga ik mee. Samen bezoeken we onze vrienden waar we blijven eten of we maken een BBQ.

Janneke playing and swimming

Time flies, right now we are a whole week on the island. This time I had to choose another place. It is not easy to find something in this busy tourist season.The first days my agent Thamara Vervuurt and I collected the paintings from the customers and I installed my tiny studio.

We stay in a small house on a private area with many trees. Though it is small it is OK. I can work while Ralph and Janneke go to the beach, or they wait for me until 3 in the afternoon and we go together. Have BBQ at the porch….afterwards.

We stay more towards the West, and during our trips to friends in the East I can see the island is very green because it rains a lot for quite some time.



Daai Booi Curaçao Januari 2012

Geen opmerkingen:

Een reactie posten